maandag 22 september 2014

Sorry!

Sorry dat ik zonder uitleg al een tijdje geen blogje heb gemaakt!

Het begon dat ik al maanden dikke opgezette ogen had en naar de huisarts bleef gaan. Die nadat niks hielp en hij na het bloedprikken toch maar contact had gezocht met mijn lever arts en die mij liet bloedprikken in het ziekenhuis. Toen is de medische molen in sneltreinvaart gaan draaien en de volgende dag zat ik al bij de internist. Daar bleek dat ik auto immuun ziekte van de schildklier heb, gelukkig is de functie van de schildklier over te nemen met medicijnen.

Ondertussen heb ik wel veel loom dingen gemaakt naar de energie om te bloggen heb ik nog niet helaas.
Als ik weer verder ga dan ga ik hier beginnen, waar ik al 1 ding geplaatst heb ;)

Nogmaals sorry dat ik niks heb laten horen en ik hoop snel weer de puf te hebben want heb aardig wat nieuwe armbandjes gemaakt

Groetjes
Anitra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten