zaterdag 18 januari 2014

Celtica limited edition van Catrice

Hier een daar doken er al foto's op van de limited edition van Catrice, Celtica. Met een winter die maar geen winter wil worden konden weer wel wat kleur gebruiken. Vooral de flakes die bij de collectie zitten was iedereen al verliefd op voor we ze in het echt gezien hadden. Daarom vandaag niet uitgebreid de kleuren swatch, maar een blogje over deze bijzondere flakes.

Op de promo foto lijkt het om een vrij groot potje te gaan, maar als je het doosje open maakt komt er een lief klein potje uit, die als je hem open draait goed vol zit!
Gelijk valt op hoe divers de kleuren vd flakes zijn, van bijna wit tot mooi helder roze. Er zit een parelmoerglans overheen wat ze erg mooi maakt. Ik ben totaal geen roze meisje vrouw, maar deze flakes hebben toch een plekje hoog op mijn lijst gekregen! Sommige zullen ze omschrijven als zalmroze schubben ;)

Een bijzonder leuke flake soort die toch echt zin eigen plekje op het web verdient vind ik ;) Heb jij al een idee voor een nailart met deze flakes?

2 opmerkingen:

  1. Geen nailart, maar verwerkt in mijn sieraden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ze niet en ga ze ook niet kopen. Vind ze echt geweldig, maar weet dat ik er niets mee zal doen.

    BeantwoordenVerwijderen