woensdag 29 januari 2014

Jarig!

Ik heb een nailart gemaakt met 4 lakjes die ik gekregen had voor mijn verjaardag.
De basis is het lakje dat ik van Sonja kreeg een heel mooi mint lakje dat mink mint heet <3
Daarna maakte ik een boogje met Rimmel space dust total eclipse, een zwarte lak met veel groen en wat blauwe glitters erin die ik van Jennifer, mijn dochter kreeg <3
Maar ik wist het even niet meer en vroeg Sonja voor wat creative hulp en zij kwam met dots! En ik maakte daar van dat ik gezien had dat je met 4 dots een bloemetje kon maken en met flapper style van Catrice uit de l.e. feathers and pearls, in het midden deed ik een dotje met een kleinere dottingtool met Squeeze me van Catrice (beide ook van Jennifer gekregen) en speelde nog wat door wat dotjes langs het boogje te doen.

Best grappig geworden en ik heb weer geoefend met nieuwe technieken voor mij. Met het maken vd foto's had ik nog niet netjes de randjes bij gewerkt en geen topcoat gebruikt ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten