dinsdag 4 februari 2014

Superheroes nailpolish remover

Ik moet toch iets op biechten.  De eerste keer dat ik de remover probeerde was ik hevig teleurstelt, but boy what was I wrong!!!
De remover is DE hero van de collectie!!!! Als ik fout ben geef ik dat toe. En ik had het een tweede kans moeten geven voor ik het reviewde. Want het is echt super, juist door de gelbasis lost het niet zo maar op of vervliegt het niet. Je kan je nagel al vast wat voor weken door en druppeltje al vast op de nagels te doen, daarna doe je wat op een watje waar het op blijft liggen en je echt snel schone nagels hebt. Ook loopt het nergens heen dus heb je bv geen blauwe vingers omdat je remover over je vingers uit het watje loopt.
Gelukkig heb ik 4 flesjes kunnen kopen, maar ik hoop met als dat essence deze remover vast in het assortiment gaat doen!  


Na een nacht slapen zonder nagellak erop lijkt het zelfs of er iets verzorgends in zit want mijn nagels zijn mooi en glanzend! Dus nog een pluspunt voor remover! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten