donderdag 27 februari 2014

It's raining nagellak ;)

Net als mijn vorig berichtje was dit een verzoekje. Het gaat om een nieuwe lak in het essence schap. Nr 180 it's raining men! Alleen bij de naam al krijg je zin om te dansen en bij het zien van de lak helemaal <3 hij is donker blauw met een shimmer erin in alle kleuren van de regenboog. Elke keer zie je andere kleurtjes erin, vaak in een donkere vallen de shimmers alleen op als ze vrij licht zijn, maar deze zijn duidelijk aanwezig en ik heb ze zelfs op de foto gekregen!
De lak dekt in 2 dunne lagen, maar in 1 wat dikkere laag kom je ook al een heel end. Ik geef de voorkeur aan 2 dunnere. Droogt lekker snel en de brede kwast blijf ik heerlijk vinden.
Dit is een lakje waar je vrolijk van word.

Mijn ultieme test voor de houdbaarheid van een lak is de scrubtest! Tijdens het douchen scrubben met een sisal handschoen. Dat heeft deze glansrijk doorstaan! Zie laatste foto 

2 opmerkingen: