woensdag 1 mei 2013

Base coats

Als je je nagels lakt begin je altijd bij de basis. Veel base coats heb ik niet geprobeerd omdat ik vooral goed gelezen had wie wat gebruikten hoe tevreden ze zijn en zo kwam ik op Seche Clear uit. En heerlijke basis die goed smeert en snel droog is. Alleen werden de ribbels in mijn nagels steeds met zichtbaar en toen een vriendin naar Duitsland ging vroeg ik of ze de base coat van P2 mee wou nemen voor mij.

Het duurt iets langer dat deze base coat droog is maar dat is en kwestie van seconden.  Hij vult goed en de ribbels zijn onzichtbaar. Wat ook een voordeel is, is dat deze ook je nagels harder maakt een sinds ik deze gebruik ik veel minder last heb van scheurtjes, breken, enzo.
Voor mij is de P2 dus de fijnste, nadeel alleen te koop in Duitsland.

1 opmerking:

  1. Dat klinkt goed! Deze gaat op mijn lijstje voor als ik eens een keertje naar duitsland ga.

    BeantwoordenVerwijderen