zaterdag 18 mei 2013

Vrolijke bloemetjes

Bloemetjes, zag ze vaak voorbij komen op nailarts in allerlei vormen en kleuren. Nog nooit had ik mijn dottingtool gebruikt en mijn kwastjes lagen ook al een tijd klaar om gebruikt te worden. Dus met bibberende handen begon ik aan mijn nailart. Eerst mijn nagels gelakt met Essence floral grunge l.e. Black to the roots, en zwarte matte lak met een textuur en een beetje glitter.

Na het drogen pakte ik de dottingtool en China Glaze sunshine pop en maakte daarmee stippen op mijn nagels waar ik de bloemen wou hebben.

Daarna kwam het moeilijkste deel, dacht ik ;). Pakte een kwastje met kort maar heel dun puntje, hiermee kon ik kleine blaadjes maken wat gewoon streepjes zijn. De lak voor de blaadjes is Essence floral grunge l.e. lily bloom.

Bij het stipje geel zette ik 4 streepjes er om heen en daarna nog een keer een streepje tussen de streepjes, is het nog te volgen? ;)

En klaar! Ik word er helemaal vrolijk van een ben er trots op want ondanks de bibber handen is het een aardig kunst werkje geworden ;)

2 opmerkingen: