woensdag 8 mei 2013

Mijn eerste gradiënt!

Laatste tijd ben ik bezig nieuwe technieken voor mij uit te proberen, nu is de gradiënt aan de beurt.
Ik begon met mijn nagels wit te lakken met kleancolor White.

Voor de gradiënt gebruik ik een make up sponsje, die zijn zachter en nemen niet zoveel lak op als een wat grovere spons. De lakken die ik gebruikt heb voor de gradiënt zijn  3 kleuren uit de limited edition van Catrice neo geisha. Dance in Gion, picked cherry blossoms en planet Tokyo.

De kleuren smeer je op het sponsje in je gewenste volgorde en dan druk je de spons op je nagel en draai je mee met de ronding van je nagel.
Mijn resultaat zie je hier onder.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden en snap je iets niet of mis je iets in mijn verslag of kan jij mij vertellen hoe ik de foto's op de juiste plaats krijg want ik gebruik de app.
Ben benieuwd naar jullie resultaten!

2 opmerkingen:

  1. Vind je eerste poging super! En leuke kleurencombi! Oefening baart kunst en zie je tweede wel weer tegemoet hier op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen