maandag 4 november 2013

Blue Christmas

Beetje een verdrietige titel, maar verzin maar iets origineels voor een blauwe lak uit de nieuwe kerst collectie van China Glaze. De lak heet: So blue without you. Het is een metallic blauwe lak met als je heel goed kijkt een zacht roze shimmer er in.

Omdat het een blauwe lak is heb ik een dubbele laag basecoat gebruikt.
De eerste dunne laag was vrijwel al dekkend, maar ik heb toch een dunne 2e laag opgedaan en dan komt de blauwe kleur goed tot zijn recht. Het is een sprankelde midden blauw en door de lichte shimmer lijkt het eerst of hij streperig is maar dat trekt weg.

Als blauw liefhebber ben ik blij met de lak maar voor een kerstcollectie is het wel gewaagd. En ik ben heel benieuwd hoe hij is met 1 van de glitter lakken en of de topcoat uit de collectie, wat ik jullie deze week zeker zal laten zien.

De kerstcollectie is o.a. Te koop bij Pretty Polish .

Mijn excuses voor dat er maar 1 foto is. Gisteravond leken de foto's perfect, maar ze zijn best wel wazig dus helaas een foto van het eind resultaat met topcoat erover.

3 opmerkingen:

  1. Ach meid, komt goed! Het is in ieder geval een troost dat de lak geweldig is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Precies en de eind foto zegt genoeg toch? ; ) <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Precies en de eind foto zegt genoeg toch? ; ) <3

    BeantwoordenVerwijderen