zondag 24 november 2013

Shoplog van gisteren

De winst van gisteren. En eindelijk Ik heb hem! De catrice nr 44 mermaid my day! Volgens mij de meest gewilde lak van Catrice van dit moment want telkens als ik iemand liet kijken was hij er niet en gisteren had ik de laatste!
3 essence lakjes die er al uit waren maar in de opruimbak lagen. En 1tje van essence die niet op mijn lijstje stond maar mij aangenaam verraste in de winkel nr 122  chic reloaded een duo chrome olie achtige paars/donker groen, heel apart iig :D Ik was waarschijnlijk de enige die nog geen crackle in huis had op die uit een l.e. na. En de NYC rock muse glitter green day. Als glitter en groen liefhebber had ik niet eens een groene glitter in mijn stash :o dat is nu opgelost ;). En de kleinste maar zeker niet de minste, uit de hema euro bak viel hij mij gelijk op. En heerlijk vrolijke groen met een gouden shimmer er in, pearly apple.
Een vruchtbare shopdag en nog ruim binnen mijn budget gebleven :o

Geen opmerkingen:

Een reactie posten