donderdag 21 november 2013

Nieuwe stripers bij de action

Gisteren kreeg ik ineens een WhatsAppje van mijn personalshopper. Er zijn nieuwe stripers bij de action!!!
Bij de foto's kreeg ik al de kriebels want mijn lievelingskleuren zaten erbij!
Vandaag kreeg ik ze binnen en ik ben zo blij dat ik niet eens de tijd genomen heb om ze uit hun doosje te halen, maar gelijk een blogje begon te schrijven.
De foto is niet super, maar ze zijn duidelijk te zien ;) er zijn 6 doosjes totaal, ik heb er 5 kunnen bemachtigen want ze vliegen echt de winkel uit.
Dus snel op naar de action allemaal ;) en mocht je de missende tegen komen wil je dan aan mij en mijn personalshopper te denken?

2 opmerkingen:

  1. Ach ik hoef niet persee dat ene doosje nog te hebben,,want onze kleur is binnen! Yeah...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LOL ja voor het eerst stripers in onze kleur <3

    BeantwoordenVerwijderen