woensdag 25 december 2013

Christmas nails <3

Ik wou voor de kerst en leuke nailart maken, maar ik had zoveel ideeën, wat moest ik doen? Ik besloot om mijn nagels vast wit te lakken want dan kon ik alle kanten op. Bekeek daarna mijn stempelplates en kwam zoveel leuke plaatjes tegen dat ik niet kon kiezen. Maar ook nog andere ideetjes met stripingtape en studs. Toen kwam er ook nog een wedstrijd van Ruby Wings voor feestelijke nagels. Toen bedacht ik mij een heb op elke vinger iets anders te doen.

Mijn duim was een grote uitdaging want ik vond het plaatje van Rudolf uit de Bundle Monster holiday serie vond ik zo grappig, maar hoorde dat hij moeilijk te stempelen was. Dus eerst mijn andere duim gedaan en zag dat er idd kale plekken ontstonden, dus voor mijn poging op mijn showduim drukte ik minder hard met de schraper en dat werkte!

Toen mijn pink, met stripingtape heb ik de vierkantjes gemaakt die je veel op de ramen ziet.

Mijn wijsvinger daar druk je altijd mee op de bel dus de kerstbel van de Bundle Monster serie 2012 deed ik met de koper achtige kleur van de metal glam serie van essence.

Mijn middelvinger vond ik omdat hij normaal gebruikt wordt voor "vieze, boze" gebaren dat hij nu iets sweets uit moest beelden en ook daar had Bundle Monster en plaatje voor, de candy stripes!

De ringvinger het kunstwerk van allemaal. Toen ik de lak van China Glaze this is tree-mendous geswatched had was min eerste reactie dat lijkt een kerstboom met lichtjes erin! (Zie ook de blog met de swatch van deze lak)  dus dat moest een boom worden! Na wat geknoei om de stripingtape goed te krijgen en breed genoeg zodat ik niet erover heen zou gaan, ben ik heel voorzichtig het gaan opvullen en daarna de tape vrijwel meteen eraf gehaald omdat hij anders blijft plakken als de lak te droog word en je dus het beschadigd. Wonder boven wonder ging het op beide ringvingers goed! Maar er moest nog een piek in de boom en ik herinnerde de studs wat sterren bij zitten en dus een drupje topcoat op het topje van de boom en de ster erop geplakt.

Omdat sommige nagels wat langer zijn en de topjes leeg waren bedacht ik dat ik gouden glitters had van de Feathers and pearls serie van Catrice. Dus toen ik mijn nagels aflakte met een topcoat heb ik alle topjes 1 voor 1 in het bakje gedipt. Later op de avond heb ik nog wat extra topcoat op de topjes gedaan.

Het is een lange blog geworden, maar omdat overal en verhaaltje achter zit wou ik dat graag vertellen.

Ik wil iedereen mooie en liefdevolle dagen wensen. Geniet van elkaar en probeer elke dag iets te doen om voor degene die je lief is/zijn om hem/haar even te laten merken dat je van ze houd.

Xxx

1 opmerking:

  1. Leuk gedaan, maar het verhaal erachter vind ik nog leuker!
    Fijne feestdagen, geniet ervan :-)

    BeantwoordenVerwijderen