vrijdag 20 december 2013

Parel herontdekt

Soms krijg je een lak en je vind hem mooi, maar doordat je er meerdere tegelijk kreeg zette je hem weg en vergat hem. Toen ik vorige week de blauwe lakken ging sorteren kwam ik hem tegen, iemand had en lak te ruil die ik graag wou een zette hem in voor een ruil. Toch beetje onzeker ging ik googlen op swatches en al gauw had ik in de gaten dat ik een parel van een lak in mijn handen had. Zoya feifei. Gelijk ging hij van mijn lijstje af en ik bekeek hem goed en werd verliefd.

Hier onder zie je foto's van 1, 2 en 3 laagjes. De lak smeert goed en de kwast is smal maar waait mooi uit. Kijk maar na hoe weinig ik er naast gelakt heb deze keer, normaal zit ik redelijk onder ;) maar met deze kwast had ik controle.

Het is een blauw/paarsachtige lak met heel veel microglitters in veel kleuren vooral goud, roze en groene glitters.
Op de foto is het niet te zien maar het is super mooi met die inimini glitters!  <3

1 opmerking: