zondag 29 december 2013

Superheroes van essence

Deze maand zat ik te twijfelen of ik voor de Catrice collectie ging, ik had daar bijna alleen maar de limited editions van, of bestellen maar waar ik niet verder kwam dan de base en topcoat. Een moest snel beslissen omdat de 1+1 voordeelkaart actie maar even duurde.
Toch voor de Catrice gegaan en besloot manlief op pad te sturen. Niet wetende dat er een maximum aan de Catrice zat (daar kwam manlief pas bij de kassa achter, als ik dat wist had Ik die keuze niet gemaakt)

Toen de mevrouw van het kruidvat mijn man binnen zag komen liep ze meteen naar achteren. En ineens ging mijn telefoon of het klopte dat essence kwam met een l.e. met iets van super helden. Gelijk was ik klaarwakker! Ja echt wel!

Manlief kreeg een hartverzakking bij de kassa toen bleek dat er een max zat op de Catrice. Geen zin om uren te overleggen welke dan terug moesten en welke niet, kocht manlief toch alles want over iets minder dan een maand ben ik jarig. De schat! <3

Zo kwam hij dus zelf als super hero thuis!  (Foto's van Catrice komen nog)

Dus hier de eerste foto's van Superheroes van essence <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten