dinsdag 31 december 2013

Klein voorproefje super heroes

Nieuwsgierig naar de lakken van super heroes kon ik mezelf niet bedwingen allemaal ff uit te proberen.

Op de foto zie je op mijn wijsvinger de sandeffect. Alleen de kleur al is helemaal goed <3 het is een fijne lak die geheel niet korrelig aanbrengt. Bij sommige zand lakken krijg je zo'n knars gevoel, maar deze is heel fijn. Hij heeft duidelijk wel het zand effect, maar dan fijn en in een mooie kleur met wat glitter erin waardoor hij hoog in mijn favorieten staat van alle l.e. van dit jaar <3

De oil slick effect brengt netjes aan. In twee laagjes is hij goed gedekt en zie je alles tussen blauw en paars, met hoe het licht erop valt. Ook hier is de kleur weer helemaal te gek al had het "olie" effect wat dramatiser gemogen.

Holo effect wauw! Tjah als Holo liefhebber ging mijn hart en stuk sneller slaan <3 2 dunne laagjes waren genoeg om dekkend te zijn en daarna is het genieten val alle kleuren van de regenboog <3

Like liquid gold is voor mij toch ook weer een topper na alle metallics die erg streperig waren. Hij dekt goed weer 2 dunne laagjes zijn voldoende. Hij is mooi van kleur, bijna niet streperig en ik ben een knoeier met lakken en kan zelfs gewone lak nog laten strepen ;) maar vergeleken met wat er net gehad hebben is deze, vind ik, het fijnste om te lakken.

De thermo effect had ik na het eerste laagje geen hoop voor. Het hot/cold gedeelte werkt perfect echt super, maar na laag 1had ik geen hoop dat hij dekkend zou worden, zelfs na laag 2 niet en begon al te balen als een stekker want het effect was gaaf, de dekking helemaal niks, maar na een 3e laag dekte hij! Hey effect is duidelijk te zien. Al vind ik roze echt een zomer kleur in combinatie met het paars is hij mooi.

Galaxy flakes, hmmm tjah de flakes zijn ergens in de galaxy maar niet op mijn nagel. De paar die erop zaten lagen waar ik begonnen was met mijn kwast. Het is een doorzichtige roze lak met hexagon glitters en kleine glitters. Je moet ze echt verdelen met je kwast en na 3 laagjes heb je dan een aardige glitterbommetje op je nagels.

De remover heb ik ook een omdat mijn kerstglitters er nog op zaten kon ik hem gelijk uit proberen. Het is heel raar gelachtige substantie die wel lekker ruikt! Maar het grote wonder om glitters van je nagels af te halen is het niet want na een tijdje poetsen stond mijn kerstboom nogal op mijn nagels en was de lak eromheen keurig weg :D dus voor gewone lak prima maar voor glitterlak is het 3x niks helaas.

Al met al een super collectie en zeker een must have!

3 opmerkingen:

  1. oh wauw ik wil ook even een kijkje gaan nemen bij deze collectie! ik ben ook gek op holo nagellakjes!

    x robin (http://kissokill.net/)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik laat deze collectie toch maar voorbij mij gaan maar het ziet er wel erg leuk uit! :D

    BeantwoordenVerwijderen