zaterdag 12 april 2014

1 ei is geen ei.....

Models Own heeft een voorjaarscollectie uit met lakken die op de schalen van eieren lijken, speckled eggs.
Er zijn 5 kleuren en ze hebben de naam van een vogel. Ik was gelijk verliefd op de serie en bestelde 3 kleuren, Swan (lila), Magpie (mint groen), Goose (licht geel).

Het kwastje is voor mij even wennen en waarom weet ik niet want ik heb genoeg lakken die ook een dunne kwast hebben. Het kan ook de lak zijn geweest.
Die vond ik wat moeilijker aan te brengen maar dat kan komen door de zwarte stukjes die in de lak zitten.

Met 2 dunne laagjes is de lak dekkend en hij droogt sneller dan gedacht omdat de lak wat dikker over kwam. Ik word er helemaal vrolijk van, vooral omdat ik alle 3 de kleuren voor deze swatch uit geprobeerd heb op alle nagels om en om te doen.

Ik heb de lakjes besteld bij PrettyPolish voor €6,95 per stuk.

3 opmerkingen:

  1. Die paarse en blauwe zien er echt super uit, ben iets minder enthousiast over geel, maar wat een toplakken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! De blauwe is mint groen, maar hij komt blauw over wat niet gek is want zelfs ik wou blauw schrijven ;) wat mij wel heel benieuwd maakt nu naar de Duck die wel blauw is ;)

      Verwijderen