dinsdag 8 april 2014

Bestelling!!!

Er is niks leukers dan dat je dingen besteld en dan begint het wachten op al dat moois! Zo had ik besteld bij Pretty Polish, want de voorjaarscollectie van China Glaze City flourish is er! Wat een vrolijke kleuren! Ik koos er 5 uit en zal deze binnenkort swatchen. En ook Models Own heeft een voorjaarscollectie Speckled Egges en daar koos ik er 3 van.
Ik kon niet wachten tot het kwam. En toen bleek dat er een foutje was gemaakt met de betaling en meteen heb ik gemaild naar Pretty Polish. En het was geen enkel probleem en al snel had manlief de betaling hersteld. Dus buiten geweldige nieuwe collecties is de service van Pretty Polish ook super! Dus kon ik vrij snel genieten van mijn bestelling! Geniet van de mooie kleuren! De donkere paars hoort niet bij de collectie, die is nog van de collectie van vorig jaar, maar ik kon hem niet weerstaan ;)

2 opmerkingen:

  1. Zo hey... die Models Own zijn ook super! Ben benieuwd naar de swatches!
    (SandeNova)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die zijn zo leuk! Die swatch Ik als eerste want met de China glaze wil ik een nailart maken met alle kleuren ;)

      Verwijderen