dinsdag 8 april 2014

Turquoise voorjaar

Het voorjaar is begonnen en welke nailart ik ook bedenk, ik kan alleen maar aan bloemen denken, lekker vrolijk en in zoveel soorten te maken, maar ik hou het dit keer alleen bij een dottingtool.
De kleuren die ik gebruikt heb zijn Aquadelic van China Glaze en Black to the routes van Catrice.

Lakte mijn nagels met eerst 2 dunne laagjes basecoat omdat het een blauwe lak is. Daarna 2 dunne laagjes Aquadelic.

Voor de bloemetjes zette ik vier of 5 stipjes en die trok ik naar het midden met dezelfde kleur. Omdat ik op elke nagel meerdere bloemen te druk vond worden en zetten nog wat stippen om toch de grote leegtes wat te vullen.
In het midden van de bloemen zette ik een stip met het dottingtool in mijn basis kleur. Je kan ook kiezen voor een steentje.

Ook de stippen kregen nog een stipje erin.
Simpele nailart, maar toch erg mooi, maar dat komt omdat er voor mij een speciale betekenis achter zit ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten