vrijdag 26 april 2013

Code oranje! Help!

Ik had met oranje lakken dan ik dacht. Na ze goed bekeken te hebben, heb ik 6 terug gebracht naar 4. Maar nu zit ik in de knoop welke gaat het worden voor de troonswisseling?
Ik weet dat ik met de strippers van de action iets vlaggerigs ga maken. En een gouden kroontje op de accentnagel en ga het proberen met Angel wings van China glaze, geen idee of dat gaat lukken maar dat gaan weer testen morgen.
Maar terug naar af, welke oranje zal ik als basis gebruiken? De kleancolor is de 1 metallic en de ander glanst mooi doordat er shimmers in zitten.  De Catrice is uit een L.E. Heeft een suède effect. De Nicole by OPI heb ik gekregen van Amerikaanse vrienden, is lekker fel maart zit iets en roze shimmer in. En heb geen idee hoe die lakt omdat het mijn eerste en enige OPI gerelateerde lak is en wat als iemand hem wil hebben? Dan ik geen gebruikte lak ruilen.
Moeilijke keuzes dus, wie heeft een idee?

2 opmerkingen:

  1. Ik zou de Catrice nemen, qua oranje kleur het meest passend bij de stripers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zat ik ook aan te denken, maar de kleancolor glimmen meer. De metallic die valt iig af.

    BeantwoordenVerwijderen