vrijdag 12 april 2013

Limited Editions

Wat ik verzot op ben is de limited editions van Catrice en Essence. Ik kan zelf niet naar het kruidvat wat deze te koop zijn, maar dankzij een aantal Twitter-vriendinnen heb ik de meeste van het afgelopen jaar en dat ben ik ze super dankbaar voor!
Deze week kreeg ik van Sonja (@SandeNova) de Candy Shock collectie opgestuurd.

En zelf heb ik het kruidvat op het dorp gebeld voor de Foral grunge van Essence en ze hebben het apart gehouden voor mij dat manlief zonder zoeken kon kopen.

De zoete kleurtjes zijn niet echt mijn ding maar super voor een nailart!  Waar ik verliefd op ben is de zwart/grijze van de floral grunge. Hij droogt mat op een die de lichte zilvere sparkle is hij heel bijzonder.

Wat vinden jullie van deze 2 limited editions?

1 opmerking:

  1. Het begin is er... En ik zal je blogje zeker bezoeken!
    Succes en als je een logo of banner nodig hebt, je roept maar.
    Deed ik al bij andere blogsters ook...

    BeantwoordenVerwijderen