woensdag 17 april 2013

Nieuw haakproject

Een vriendin van mij heeft een zoontje en is een geweldige muurschildering aan het maken op zijn kamer. Gelijk kreeg ik de haakkriebels en stelde voor om een deken te haken in die kleuren. Manlief schrok zich rot want die zag al een mega wol bestelling aankomen, dus met hulp van hem heb ik mijn hele wol collectie door genomen, kisten en zakken vol en ik had nog veel meer dan ik dacht :o Maar ook precies de vier kleuren die in de muurschildering zitten!  Hopelijk heb ik genoeg anders moet ik nog wel bestellen ;) Maar voorlopig kan ik flink vooruit en ga ik een Granny stripe deken maken met Stylecraft, mijn favoriet voor dekens omdat het licht is en wasbaar, nadeel niet in Nederland te bestellen.
Heb enorm veel zin in om van de week, waarschijnlijk morgen al ;) , te beginnen en ik houd jullie op de hoogte van de vooruitgang.

1 opmerking: