maandag 22 april 2013

Mijn eerste nailart blogje

Vanmorgen was het tijd om te kleuren met nagellak na alle haakstukjes.
Al een paar dagen had ik de kleurtjes naast elkaar staan en wist precies wat ik wou gebruiken. De basis is uit de limited edition van Catrice, Candy Shock Play it bleu en de lak om te stempelen heb ik Color Club halo hues eternal beauty.

Op het flesje van de catrice lak staat 2x lakken, maar ik had 3 dunne laagjes nodig om hem dekkend te maken.

Voor het stempelen heb ik een full nail genomen van stempelplaat 314 van bundle monster.

Ik vind de combinatie van de kleuren mooi en als er licht op de holo lak komt zie je ook spikkels blauw die erg goed bij de achtergrond passen <3 voor mijn eerste keer full nail stempelen vind ik het aardig geslaagd, hoe vinden jullie het?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten