zaterdag 12 juli 2014

Kleuren met elastiekjes

Ook hier is het loom-virus toegeslagen.
De reden waarom ik zo weinig post is omdat mijn handen steeds in de kramp schoten. Eerst kon ik niet meer haken en zelfs mijn nagels lakken en stempelen werd een strijd die meestal gewonnen werd door de kramp.
Mijn man zag de rainbow loom en vroeg of dat niet iets was. En na een paar keer proberen begon ik het leuk te vinden en zelfs bijna een armbandje te maken via filmpjes die ik op you tube tegen kwam. Dat was 2 vliegen in klap want ik wad er bezig en eindelijk leerde ik YouTube kennen.
Maar het allee belangrijkste is dat de kramp minder werd, mijn vinger weer kon bewegen en zo ook minder pijn had in mijn handen!!!
Meestal maak ik minstens 1 armbandje per dag wat ik op Facebook middel van de dag noem.
Toen dacht ik weet aan mijn blog die ook wel weer wat beweging mocht vinden.
Dus zie hier het eerste model van de dag!  Tulip Tower by rainbow loom zelf. Ik hoop dat jullie dit ook leuk vinden en heb je vragen, stel ze gerust die reactie optie zit er niet voor niets ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten