zondag 20 juli 2014

Model van de dag

Het is het zelfde model als gisteren, maar dan met een betere afwerking. Omdat in de gebruiksaanwijzing geen goede afwerking stond alleen dat je de clip moest bevestigen werd dat niet mooi. Deze keer heb ik op het einde het laatste bandje eerst links onder en rechts boven op de hak gezet en daarna de overige 2. Die heb ik net als bij haken door de eerste 2 gehaald waardoor je er maar 2 lusjes in de clip hoeft te doen en je een soort knopje krijgt dat je niet bang hoeft te zijn voor als er 1 lusje uit de clip schiet. Ik hoop dat duidelijk is wat ik bedoel ;) zo niet vraag het gerust en dan kijk ik of ik via foto's uit kan leggen wat ik dan bedoel ;)
De kleuren combinatie is niet spannend, maar zoals jullie al weten van het haken bij mij, is dat ik moeite heb met combinaties te maken en kijk ze vaak af bij anderen of het word een regenboogachtige combinatie ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten