zaterdag 19 juli 2014

Model van de dag!

Weer zijn vroeg vandaag! De eerste armband van de monstertail. Het verbaasd mij hoe stevig deze armband is. De elastiekjes zitten dichter op elkaar in dit basis model welke in de beschrijving zit in de gebruiksaanwijzing van de monstertail, alleen de afwerking staat niet goed beschreven er in. Mijn man lag in een deuk toen hij de monstertail zag een zei meteen is dat alles, maar na het zien en voelen van het bandje begreep hij het wel. Het is wennen om ermee te werken, maar voor mij in liggende houding is het handiger en ik ben heel benieuwd wat je er verder nog meer mee kan maken. Ik vond het iig erg prettig en zeker handig omdat je deze natuurlijk een stuk makkelijker mee kan nemen.

Maar het ging om het model van de dag! Erg leuk om te doen en zeker 1 die ik vaker ga maken in verschillende kleuren!

1 opmerking: