donderdag 31 juli 2014

Model van de dag en nieuwe kleuren!

Eergisteren kreeg ik mijn bestelling met alle jelly kleuren, op turquoise na want die had ik al ;) en wat nieuwe kleuren, olijf groen, caramel, neon lila en metallic paars. Ook had ik kralen besteld <3 Ik was zo blij dat ik lang heb moeten denken wat ik ging maken, maar met de double cross spiral twist nog in mijn gedachten, wist ik eigenlijk dat de triple cross spiral twist de opvolger moest worden ;) het is in het begin even iets meer goed blijven kijken wat je doet en is het even inkomen hoe de volgorde van de kleuren is bij het opzetten. Ik leg de elastiekjes vaak ook in de volgorde dat ze erop moeten zodat je je niet snel vergist.
Ook dit keer heb ik een video van jordantine1 op YouTube gebruikt voor de uitleg. Ze doet het duidelijk en ook al is je Engels niet zo of ben je nog te jong voor Engels, met haar video laat ze duidelijk zien wat ze doet zodat het goed te volgen is en de pauze knop is heilig voor ons loomers ;)

Maar hier dus het model van de dag, triple cross spiral twist! Gebruikte kleuren: wit, turquoise jelly en paars jelly en een s-clip, dat is fijner bij dit model (vind ik dan)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten