donderdag 24 juli 2014

Model van de dag

Het model van de dag is al weer een paar dagen geleden maar ik heb er weer 1! Het is de Quadzilla van rainbow loom zelf een is op hun YouTube kanaal te vinden.
Ik heb hem gemaakt met zwart en turquoise jelly. Op de foto is dat moeilijk te zien daarom nog een foto erbij dat ik hem wat uitgerekt heb zodat het beter zichtbaar is, maar in het echt is het wel duidelijk te zien. Hij is gemaakt op de monstertail en makkelijk te maken. Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden ;)

5 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Hij gaat in je envelopje bij je sleutelhanger! Want jij doet altijd zoveel voor mij!

      Verwijderen
    2. Stomme ik. Mijn zoontje heeft hem want die wou hij graag mee op kamp en ik heb hem toen kleiner gemaakt. Maar ik kan hem zo nog een keer maken, dat is geen enkel k probleem!

      Verwijderen
  2. Op de eerstefoto id ieheel zwart en zag ik het patroon niet zo goed maar alsik de laatste foto zie zou ik hem graag eens maken! Leuk dat jd dit dagelijks doet want ik was een beetje klaar met loomen draag de bandjesnamelijk niet maar door deze posts ga ik er toch weer een aantal maken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik probeer het elke dag te doen ;) en ik draag ze ook niet op 1 na! Dat is de tulip Tower die heb ik altijd om. Ik zal hem binnenkort nog een keer maken met andere kleuren. Het is gewoon leuk om te doen.

      Verwijderen