woensdag 13 augustus 2014

Model dat op tijd is ;)

Normaal ben ik altijd te laat om nog dingen te maken voor de feestdagen, dus dacht laat ik dit keer eens op tijd zijn. Nee nog geen kerst dingen ;) maar Halloween! Het is dankzij mijn man dat ik dit jaar eens een keer op tijd was want hij kwam met zwart en oranje voor halloween. Omdat ik nog niet had gevonden wat ik zocht wat ik eigenlijk wou maken voor vandaag heb ik gisteravond deze dus gemaakt. Ook weer een model die erg leuk en simpel is,dus erg handig voor op vakantie te maken want het is de criss cross quadfish van rainbowloom zelf. Hij staat in het boekje van de monstertail en op YouTube is hij te vinden op het kanaal van rainbowloom. En leuk model om te maken en ik vind hem prettiger om te dragen dan de gewone quadfish. Hij is platter en mooier vind ik.
Deze is gemaakt van andere bandjes, die zaten in een opberg box die ik gekocht had en ondanks dat ik glans leuk vind werken de bandjes niet zo fijn als de echte en zijn ze ook niet zo sterk. Maar Halloween is toch maar 1 dag in het jaar ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten