dinsdag 5 augustus 2014

Model van gisteren ;)

Dat is weer wat anders ;)
Gisteren had ik een armbandje gemaakt met glow in the dark elastiekjes, die van rainbow loom zelf. Dus na het maken van de armband moest hij "opgeladen" worden en ik de hele tijd onder de lamp gehangen, naar de badkamer gelopen, foto's maken en weer terug. Maar hoe lang ik ook hem liet opladen en hoe geweldig veel licht hij gaf, de bandjes zijn echt super en geven echt veel licht, mijn simpele telefooncamera kreeg het niet op de foto. Dus helaas geen foto's daarvan, maar neem van mij aan dat de bandjes echt goed licht geven! Als je op YouTube of op Google er naar zoekt vind je vast goede beelden ervan ;)
Maar terug naar het model. Het is een heerlijk simpel model op de rainbowloom. Bead ladder bracelet heet hij en is van rainbowloom zelf. Zoals de naam al zegt zijn er kralen in verwerkt. Pony beads worden die kralen genoemd en zijn te krijgen bij webshops die loom spullen verkopen, maar ik koop ze het liefst bij ponybeads.nl waar ze goedkoper zijn en goede service hebben, plus veel keuze in maten en soorten.
Voor mijn zoon heb ik hem gemaakt met zwarte bandjes en glow in the dark kralen en gisteren heb ik het andersom gedaan, glow in the dark bandjes en zwarte kralen. Dit is een heerlijk armbandje om tussendoor te maken en door alle kleuren bandjes en kralen die er zijn, zijn er zoveel combinaties mogelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten