zaterdag 9 augustus 2014

Vroeg model vandaag ;)

Vanmorgen was ik er vroeg bij een ging even YouTube op om te kijken of er nog nieuwe dingen waren gepost de afgelopen week. En zo kwam ik weer bij justinstoys uit en zag de 3D  triple dimension reversable bracelet uit. Al tijden zoek ik een bandje die ik voor mijn man kon maken, maar hij houd niet van te dikke bandjes. Als je de hele dag met je polsen op je bureau zit achter en computer kan ik mij voorstellen dat dat irritant is. Maar dit bandje kan je platter maken en waar ik als eerste voor viel het patroon! Mijn man is gek op honkbal en als je hem plat maakt krijg je dus honkbal steek (baseball stitch).
Het is een heerlijk armbandje om te maken, makkelijk en snel. Zowel op de rainbowloom als op de monstertail te maken, en leuk patroon omdat je er 5 "verschillende"patronen mee kan maken! Zeker een leuk patroon voor op vakantie als de fishtail even niet meer ziet zitten ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten