zondag 3 augustus 2014

Model van het weekend

Hier ben ik gisteravond een vandaag mee bezig geweest. Het klinkt alsof hij heel moeilijk is en veel tijd kost :D maar dat valt mee. Alhoewel het in het begin even wennen is en je op moet blijven letten. Wat ik wel aanraad is om voor dit patroon je stevige elastiekjes gebruikt omdat er aardig wat spanning op komt te staan. Maar het is de moeite waard!  Nu zijn jullie nieuwsgierig over welke armband Ik het heb toch? ;) het is de: Mini fishtail crossover van Jordantine1 op YouTube (ook op instagram, twitter en Facebook). Je kan hem op 2 manieren dragen zoals jullie op de foto's zien. Op het filmpje zie je dat ze het met 2 kleuren doet, maar ik ben nu eenmaal regenbooggek en probeerde dat en ik ben verliefd geworden op het armbandje!
Hij kan gemaakt worden op de grote loom, maar op de monstertail is het heel goed te doen alleen moet je dan iets beter opletten dat ze niet van het pinnetje af schieten als je het midden naar overkant verhuisd, maar na een paar  "steken" ben je er snel aan gewent.
Zeker een model die ik vaker ga maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten