vrijdag 8 augustus 2014

Verliefd! Op het model van gisteren/vandaag

Gisteren was ik begonnen aan de Rose garden bracelet van rainbowloom zelf. Het eerste deel ging perfect, zo goed zelfs dat ik dacht het tweede deel wel uit mijn hoofd te kunnen haken. Niet dus :D
Toen ik hem af had en van de loom haalde sprongen de elastiekjes mij om de oren. Dus als je een patroon maakt voor de eerste keer altijd goed kijken of je alles doet ;)
Ik word helemaal vrolijk van dit patroon. Zelf heb ik de jelly bandjes gebruikt waardoor de kleuren lekker knallen en helder zijn ( vind ik dan en had ze nog niet echt gebruikt sinds ik ze gekocht had)
Het patroon is te vinden op YouTube en is van rainbowloom zelf. En perfecte uitleg met een schema erbij dus als je hem op pauze zet kan je goed zien wat je moet doen, zonder de hele tijd play, pauze, play te hoeven doen. Zelfs het aantal elastiekjes van kleur tot kleur staat erbij.
Veel plezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten